fbpx

OPĆI UVJETI KUPOVINE

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti

Predugovorne obavijesti omogućavaju Kupcu da prije nego što sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora.

Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti poslovanja i kupoprodaje preko mrežne trgovine www.fourwalls.hr, odnosno postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internetskoj trgovini www.fourwalls.hr te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.

Prodavatelj je Four Walls d.o.o.

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine http://www.fourwalls.hr.

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog proizvoda, te će narudžba i sklapanje ugovora o kupoprodaji biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.

PODACI O PRODAVATELJU

Tvrtka: Four Walls d.o.o.

Prodajno mjesto: Four Walls

Sjedište tvrtke: Kastavska ulica 30, 52100 Pula

Broj sudskog registra: Trgovački sud u Puli, MBS: 130096018

Temeljni kapital 20 000,00 kn uplaćen u cijelosti. Four Walls d.o.o. društvo s ograničenom odgovornošću upisano je pri Trgovačkom sudu u Pazinu pod poslovnim brojem Tt-19/3032-2

Matični broj poslovnog subjekta: 5116147

OIB: 29995038985

Porezni broj: HR29995038985

Poslovna banka: HPB, Hrvatska Poštanska Banka d.d.

IBAN: HR1523900011101084140

SWIFT CODE (BIC): HPBZHR2X

Elektronička pošta: info@fourwalls.hr

FOUR WALLS D.O.O. prodajom preko mrežne stranice www.fourwalls.hr nastupa u svoje ime.

KONTAKT

Four Walls d.o.o.

Kastavska 30, 52100 Pula

Elektronička pošta: info@fourwalls.hr

GLAVNA OBILJEŽJA ROBE

Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.

Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.fourwalls.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni te unikatne izrade samog proizvoda u kojim slučajevima se ne radi o nedostatku proizvoda.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na mrežnoj stranici www.fourwalls.hr podložni su nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti glede podataka o proizvodima prikazanih na www.fourwalls.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

CIJENA

Cijene su istaknute u eurima (EUR) kao sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj. Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), te besplatnu dostavu na području Republike Hrvatske.

Four Walls d.o.o. nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

Ukoliko zbog naše greške cijena objavljena u webshop-u nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena Four Walls d.o.o. zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu. Zadržavamo pravo promjene i pogrešaka u cijenama i pisanom tekstu.

POSTUPAK NARUČIVANJA

Proizvod se naručuje elektronskim putem. Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Kupac mora ispuniti obrazac s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj i potvrđenoj narudžbi. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu.

Proizvode na našoj internet trgovini možete pregledavati odabirući kategoriju ili kolekciju iz glavnog izbornika. Klikom na pojedinu potkategoriju proizvoda otvara se katalog s fotografijama, nazivima, cijenama i oznakama dostupnosti ponuđenih proizvoda, a klikom na pojedini proizvod otvara se stranica s detaljnim opisom proizvoda te dodatnim fotografijama. Proizvode također možete pretraživati upisivanjem traženog pojma u tražilicu koja se nalazi u gornjem desnom kutu stranice.

Kada se odlučite na kupnju određenog proizvoda, odaberite opciju “Dodaj u košaricu”, nakon čega se otvara prozor s obavijesti da je proizvod dodan u košaricu. Osim te opcije, možete odabrati opciju “Vidi košaricu” kako biste pregledali predmete u košarici ili krenuli na plaćanje.

Ako ste nastavili kupnju, sadržaj svoje košarice u svakom trenutku možete pregledati klikom na sliku kolica u gornjem desnom kutu stranice. Također, u bilo kojem trenutku možete dodati ili ukloniti proizvode iz košarice ili korigirati njihovu količinu.

Kada ste odabrali željene proizvode i odlučili završiti kupovinu, kliknite na košaricu u gornjem desnom kutu stranice. Klikom na opciju “Kreni na plaćanje” otvara se “Blagajna”, gdje upisujete Vaše osobne podatke i podatke za dostavu. Na popisu sa desne strane možete pregledati koje proizvode naručujete te odabrati jedan od načina plaćanja. Nakon toga potvrdite da ste suglasni sa uvjetima kupnje i kliknite gumb “Naručite”.

Nakon odabira jednog od načina plaćanja, kliknite da se slažete sa uvjetima korištenja i odredbama web stranice kako bi mogli nastaviti dalje.

Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali “Izravni bankovni prijenos” , otvara se nova stranica sa podacima za plaćanje i barkodom sa opcijom “Slikaj i plati putem barkoda” kako ne bi morali ručno upisivati sve podatke za uplatu. Ako je narudžba uspješno zaprimljena, na Vaš e-mail dolazi poruka da smo zaprimili narudžbu, podsjetnik proizvoda koje ste naručili, podaci za uplatu i barkod. Ukoliko ste na prijašnjem koraku već napravili uplatu barkodom nije potrebno da isto ponovite. Ako na svoj e-mail ne dobijete potvrdu o uspješnom zaprimanju narudžbe, molimo Vas da provjerite točnost e-mail adrese koju ste upisali u obrazac ili nam se obratite za pomoć na kontakt.

Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali “Kreditna kartica-Corvus Pay”, biti ćete preusmjereni na službenu stranicu za naplatu putem Corvus Pay-a. To je napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici.

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji sklapaju Kupac i Prodavatelj jednokratan je ugovor o kupoprodaji koji je konzumiran isporukom robe od strane Prodavatelja i izvršenjem plaćanja od strane Kupca.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje odabranih proizvoda u mrežnoj trgovini www.fourwalls.hr moguće je na sljedeće načine:

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama: Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje bankovnim karticama:Visa, Mastercard®, Maestro®, Diners i Discover.

  

Mastercard plaćanje

  

   

Plaćanja

   

Discover plaćanje

Jednokratno plaćanje: Visa, Mastercard®, Maestro®, Diners i Discover.

Plaćanje u ratama bez kamata: Diners Club do 12 rata, Discover do 12 rata, Debitne MBnet kartice Mastercard, Maestro i Visa do 12 rata.

MBPlus usluga omogućava prihvat korisnicima Mastercard, Maestro i Visa kartica izdanih od strane izdavatelja koji se nalaze unutar MBnet grupacije. U MBNet grupaciji nalaze se slijedeće banke:

  1. Erste&Steiermarkische bank d.d.
  2. Istarska Kreditna Banka Umag d.d.
  3. Sberbank d.d.
  4. Kent Banka
  5. Agram Banka d.d.
  6. Slatinska banka d.d 

Napomena: sve banke automatski pri izdavanju Maestro kartice aktiviraju Maestro Plus uslugu, osim Erste banka, kod njih korisnik mora otići u poslovnicu te aktivirati. Minimalna transakcija je 200,00 kn.

Virmanski (općom uplatnicom ili Internet bankarstvom):

Plaćate li virmanski, nakon kreiranja Vaše narudžbe, na Vaš mail stići će svi potrebni podaci za ispunjavanje naloga za prijenos (opće uplatnice). Primiti ćete i barkod kako bi Vam ubrzali i olakšali proces naplate. Potrebno ga je skenirati, nakon čega će Vam se automatski popuniti sva potrebna polja, obavezno provjerite točnost informacija prije nego potvrdite plaćanje. Uobičajeni model plaćanja je 01 (plaćanje po računu), ali neke banke imaju svoje oznake. upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe). Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate sa narudžbom. Uobičajeno vrijeme za potvrdu transakcija između banaka je maksimalno 48 sati. Roba se isporučuje u roku koji je naznačen pored svakog artikla na našoj stranici.

Ukoliko unutar 48 sati nije evidentirana Vaša uplata, smatrati ćemo da ste odustali od narudžbe.

Izjava o sigurnosti prilikom plaćanja bankovnim karticama

Sigurnost plaćanja Corvus Pay

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica
putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay
platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu
karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci
su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim
podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni
podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS
140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane
od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni
standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz
valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se
koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova
privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za
obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu
pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti
i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj
sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!

PREDAUTORIZACIJA PLAĆANJA

Pri korištenju kreditnih i debitnih kartica za kupnju proizvoda koji nisu odmah dostupni za isporuku svaka se transakcija najprije prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Konačna autorizacija, odnosno plaćanje obavlja se tek onda kada se utvrdi dostupnost svih naručenih proizvoda, odnosno mogućnost realizacije narudžbe i dostave. Ako vam ne možemo isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku (proizvoda nema na zalihi dobavljača, proizvod više nije dostupan i sl.), o tome ćemo vas obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na vašoj kartici stornirati i vratiti vam ga. 

IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

Four Walls d.o.o. obvezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Osobni podatak svaka je informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, elektronička adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka svaka je radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, automatskim sredstvima ili kakvim drugim, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje prijenosom, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na mrežnoj stranici www.fourwalls.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici Kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskom obliku te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Ti se podaci koriste u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca te će s njima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim kada to poseban zakon dopušta ili je pak potrebno radi ostvarivanja ugovornih obveza.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Four Walls d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Ako kupac ne želi da Prodavatelj više bilo na koji način obrađuje njegove podatke te zahtijeva brisanje podataka, mora to Prodavatelju javiti, i to elektroničkom porukom poslanom na adresu info@fourwalls.hr

IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA (PRIVOLA ZA NEWSLETTER)

Pristankom na primanje Newsletter-a dajete privolu Four Walls d.o.o., Ulica Kastavska 30, 52100 Pula kao voditelju obrade, da čuva navedene podatke i periodički vas obavještava o novostima putem elektroničke pošte. Four Walls, koristi vašu e-mail adresu kao primatelja newslettera, vaše ime i prezime za oslovljavanje unutar poruka, te spol za segmentaciju prilikom slanja specifičnih ponuda za žene ili za muškarce.

Sami odgovarate za točnost unesenih podataka. Prilikom popunjavanja pazite da ispravno unesete vašu adresu elektroničke pošte, jer newsletter ne može biti isporučen na nevažeću adresu. U svakom trenutku možete se odjaviti putem poveznice koju možete naći unutar svakog poslanog newslettera. U tom slučaju obrisat ćemo podatke koje ste nam ustupili. Promjenu imena, prezimena ili spola možete obaviti odjavom i ponovnom prijavom s aktualnim podacima.
Four Walls može koristiti i usluge drugih dobavljača za potrebe analize uspješnosti newslettera kao što su Google, Facebook ili MailChimp koji mogu zabilježiti vašu e-mail adresu prilikom korištenja prema uvjetima korištenja njihovih usluga Four Walls ne dijeli vašu e-mail adresu s navedenim tvrtkama i koristi ju samo za slanje newslettera kojim vas obavještava o novostima.
Pristup podacima ograničen je samo na one osobe kojima je potrebna informacija za obavljanje posla.

Sve informacije vezano za Four Walls d.o.o. usklađivanje s Uredbom za zaštitu podataka (GDPR), možete se obratiti na e-mail adresu info@fourwalls.hr

DOSTAVA

Naručene proizvode isporučujemo dostavom tvrtke Gebrüder Weiss. Isporuka proizvoda je u roku od 4-8 tjedana od zaprimanja narudžbe, a ukoliko se radi o posebnim narudžbama (posebna boja, poseban sastav), isporuka je u roku od 8 – 12 tjedana. Ako naručeni proizvod ne možemo isporučiti jer više nije dostupan na skladištu dobavljača (izbačeno iz prodaje), odmah ćemo vas o tome obavijestiti, a vi imate pravo pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je moguć ili raskinuti ugovor.

Dostava je besplatna na području Republike Hrvatske.

Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ako to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja do ulaza u stambeni objekt željene adrese, a ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u zgradu.

Kupac je prilikom preuzimanja proizvoda dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnome, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je sam naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu, ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

REGISTRACIJA

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

REKLAMACIJE

NAČIN RJEŠAVANJA POTROŠAČKIH PRITUŽBI

Sve pritužbe možete u pisanom obliku poslati na:

poštansku adresu: Four Walls d.o.o., Kastavska 30, 52100 Pula

e-poštu: info@fourwalls.hr 

Odgovor na vaš prigovor šaljemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Ako ne dobijete odgovor u navedenom roku, možete se obratiti najbližem nadležnom inspektoratu ili kojoj od udruga za zaštitu potrošača.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Ako Kupac utvrdi da kupljena stvar ima nedostatke, može se obratiti Prodavatelju i reklamirati proizvod. Na vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana te ako utvrdimo da nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima postoji, otklonit ćemo nedostatke ili zamijeniti proizvod novim, odnosno ako navedeno nije moguće, u cijelosti vratiti plaćeni iznos.

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu s instrukcijama za povrat robe.

Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.fourwalls.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni te unikatne izrade samog proizvoda u kojim slučajevima se ne radi o nedostatku proizvoda.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari skladu s člancima 400. – 422. Zakona o obveznim odnosima kojim se, među ostalim, propisuje:

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira na to je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • ako je stvar nepravilno montirana ali samo pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora, ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

Troškove otklanjanja nedostatka ili predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016. sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova kojoj možete pristupiti klikom na link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

Dakle, ako naiđete na problem tijekom mrežne kupnje unutar EU-a (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platforma za internetsko rješavanje sporova jedinstvena je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete

Glavna obilježja platforme:

Platforma je prilagođena korisnicima te joj se može pristupiti sa svih vrsta uređaja. Potrošači mogu popuniti obrazac za pritužbe na platformi u tri jednostavna koraka. Platforma korisnicima pruža mogućnost da cijeli postupak rješavanja spora obave na internetu. Platforma je višejezična. Na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Uvjeti, rokovi i postupak izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora te obrazac za jednostrani raskid ugovora

Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana od primitka robe bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora morate nas obavijestiti prije isteka roka, i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete se koristiti i obrascem za jednostrani raskid ugovora priloženim u nastavku.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana i započinje teći od dana: 

kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

KADA POTROŠAČ NEMA PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Postoje određeni uvjeti kada je pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora isključeno. Primjerice, ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču (boja, materijal), ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju.

POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od vas primili, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vraćene robe.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu. Ako pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

POVRAT ROBE

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Sam kupac nosi teret rizika, gubitka ili oštećenja proizvoda kojega želi vratiti ili zamijeniti, osim ako se to dogodilo bez njegove krivnje. Jedini trošak koji tereti kupca u vezi s odstupanjem od ugovora je trošak koji je nastao prilikom vraćanjem predmeta kupnje.

TROŠKOVI POVRATA ROBE

Izravne troškove povrata robe snosite sami.

ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE

U skladu s člankom 77. stavkom 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se nedostajući dijelovi ne dostave u naknadnom roku od osam dana, smatra se da kupac nije ispunio obvezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.

Ako Kupac vrati proizvod bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, zbog čega Prodavatelj neće moći prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 40 % plaćene maloprodajne cijene proizvoda. Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatra se većim oštećenjem te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u nastavku na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________

2. Prima:

Four Walls d.o.o.

Kastavska 30, 52100, Pula

elektronička pošta: info@fourwalls.hr

3. Ja, _____________________, ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________, naručene/primljene dana ______________________

– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)

– datum.

Kolačići (Cookies)

Kako bi posjet mrežnoj stranici www.fourwalls.hr bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova mrežna stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih kolačića (cookies). Oni služe tomu da stranica radi optimalno te da se poboljša vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove mrežne stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je kolačić (cookie)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet koje mogu biti dostavljene neposredno od mrežne stranice koju posjetite (kolačići prve strane) ili u suradnji i za potrebe mrežne stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za mrežnu stranicu i sl. Nakon što opet otvorite mrežnu stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj mrežnoj stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama mrežna stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje mrežne stranice. Kako biste isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

Preuzimanje ”Općih uvjeta”

Sukladno zakonu o Elektroničkoj trgovini, ovdje možete preuzeti ”Opće uvjete kupovine” u pdf obliku, kako bi ih mogli spremiti,ponovno koristiti ili reproducirati.